בחירת שירותים ניידים לאירוע שלכם

יש לכם אירוע בקרוב והחלטתם לקיים אותו בשטח ולא במקום מקורה ומסודר?
הרי לכם מספר טיפים לבחירת שירותים ניידים לאירוע שלכם.

שתפו:

חתן וכלה

בכל אירוע אם זה עסקי או פרטי אנו מזמינים ספקים מתחום המזון, עיצוב, מוסיקה, משקאות ועוד, אנו משקיעים בזה זמן, אנרגיה, בודקים שוב ושוב, משווים ומנסים למזער נזקים ולהפוך את האירוע למושלם.

כאשר בוחרים לקיים אירוע בשטח, לא במקום מקורה ומסודר, ההתארגנות וההכנות הן מורכבות יותר מכוון שצריך להתאים את כל מערך האירוע לתנאי השטח ולתאם זאת עם בעלי המקצוע.

וכעת בואו נתמקד בנושא של התאמת שירותים ניידים לאירוע שלך.

בעבר שירותים ניידים היו סטנדרטיים, בדרך כלל מבנה פלסטיק עם מתקן המדמה שירותים ובתוכו חומר כימי על מנת לנטרל ריחות לא נעימים וחיידקים,  בדרך כלל הוזמנו בין אחד לשניים כאלו ואלה שימשו את האורחים.

עם השנים שיפרו את מראה השירותים הניידים והוסיפו אסלה, כיור ועוד.

כיום, בעלי אירועים המשקיעים ממיטב כספם באירוע על מנת שיהיה מושלם, דורשים שגם סטנדרט השירותים הניידים יהיה גבוה, ייתן מענה הולם לאורחים שלהם אשר באים לבושים ומסורקים בקפידה על מנת לכבד את בעלי האירוע.

יש מגוון רחב של שירותים ניידים המעוצבים בסגנונות שונים, מודרני, רטרו, כפרי. עם או בלי טלוויזיה, עם או בלי מוסיקה, תאורת אוירה מותאמת, צמחייה, כמובן מיזוג אויר.

ישנן אפשרויות מגוונות של עזרים בתוך השירותים כמו סוגי סבון לידיים, סוגי נייר טואלט, מגבות ידיים, ניירות לניגוב ידיים או מכשירי ייבוש, ראי כדי שהאורחים שלכם יוכלו להתרענן.

ישנם אפילו לקוחות המבקשים שיהיו מוצרי היגיינה במדפים קטנים, פחים מעוצבים להשלכת פסולת ואין סוף אפשרויות.

אומנם זהו סך הכל תא שירותים, אך היום עושים הכל כדי שלאורחים המגיעים לאירוע תהיה חוויה מהנה לאורך כל האירוע.

;

אילו גורמים צריכים להביא בחשבון כאשר מזמינים שירותים ניידים?

 

מספר המשתתפים

בכל אירוע הדבר הראשון שעושים זה להחליט על כמות המוזמנים ואז יש לחפש מקום שמכיל את הכמות המתאימה, שלא יהיה מקום גדול מידי עם מעט מוזמנים ואז האירוע יראה דל ולהיפך שלא יהיה מקום קטן מדי שיתקשה להכיל את כמות המוזמנים ואז יהי צפוף ולחוץ.
את אותו הגורם צריך להביא בחשבון בהזמנת מספר תאי שירותים.
אף אורח לא מעוניין לעמוד בתור לשירותים באירוע שאליו הוא מגיע, גם אם עסקי ועל אחת כמה וכמה אירוע פרטי.
יש לתאם עם החברה אותה מזמינים את כמות התאים בהמלצתם וזאת על סמך ניסיונם.

מי האורחים?

אם יש אורחים שחשובה להם הפרדה בין נשים לגברים, צריך לדאוג לתאי שירותים נפרדים, עם שילוט מתאים (נשים/גברים), כניסה מכיוונים שונים, אם צריך, וכמובן יש אפשרות להתאים את תא השירותים על פי מגדר, יותר אסלות תלויות לגברים ואסלות רגילות לנשים, כמו כן, ניתן לבקש לשירותי הנשים מוצרי היגיינה "לשעת חירום", ערכות התרעננות ועוד.
אם בין האורחים שלכם יש מספר רב של ילדים, ניתן לבקש תאי שירותים המתאימים לילדים מבחינת הגובה והנוחות (דרגש לעזרה לטיפוס על האסלה) כיורים ומתקן לסבון נמוכים יותר.
אם ידוע לכם שבין האורחים ישנם אורחים בעלי מוגבלות זו או אחרת, נסו להזמין תאי שירותים ניידים המותאמים למגבלה זו.
לדוגמה: לכיסא גלגלים דרושה כניסה רחבה יותר ורמפה לכניסה לשירותים, אם הם מוגבהים. מוט אחיזה לעזרה בתוך התא ועוד, רצוי להתייעץ עם החברה ממנה מזמינים על פי ניסיונם.

האורך הצפוי של האירוע

על מנת שתאי השירותים הניידים יהיו נקיים ואסתטיים לאורך כל האירוע יש לקחת בחשבון את משך האירוע. אם האירוע קצר יש לדאוג לכמות מספקת של ציוד על אחת כמה וכמה באירוע ארוך!!! אנו ממליצים באירוע ארוך כמו חתונה לקחת איש ניקיון שינקה וירענן את תאי השירותים הניידים לאורך האירוע על מנת לשמור על ניקיון ונוחות לאורחים.

מה מכיל האירוע

באירועים בהם מוגשים מזון ושתיה צריכים לקחת בחשבון את הצפי לשימוש בשירותים, באירוע בו מוגשים מספר רב של מנות, שתיה רגילה ואלכוהול, צריך לקחת בחשבון שהשימוש בתאי השירותים יהי גבוה ולכן צריך להיערך עם ציוד מספיק.

שתפו:

לוגו קומפורט: שירותים ניידים מפוארים 🚽
העולם מסביב
התברואון
יצירת קשר

​יוחנן הסנדלר 20, כפר סבא
072-3385502
info@gorest.co.il

 

שעות פתיחה

א’-ה’ בין השעות 09:00-19:00